In English speaking countries, developmental dyslexia (DD) is primarily defined as a reading disorder which is characterized by deficits in word reading accuracy, that are frequently accompanied by spelling problems. The association between reading and spelling deficits is in line with theories of literacy development that generally assume a close, bidirectional relationship between reading and spelling development (e.g. Frith, 1985), with correlation scores of .77-.86 between the two domains (for a review see Ehri, 1997).
http://ift.tt/2C4LSRe
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2023
(138)
- ► Φεβρουαρίου (74)
- ► Ιανουαρίου (64)
-
►
2022
(849)
- ► Δεκεμβρίου (61)
- ► Σεπτεμβρίου (74)
- ► Φεβρουαρίου (65)
-
►
2021
(2936)
- ► Δεκεμβρίου (59)
- ► Σεπτεμβρίου (180)
- ► Φεβρουαρίου (325)
-
►
2020
(1624)
- ► Δεκεμβρίου (293)
- ► Σεπτεμβρίου (234)
- ► Φεβρουαρίου (28)
-
►
2019
(13362)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (54)
- ► Φεβρουαρίου (5586)
- ► Ιανουαρίου (5696)
-
►
2018
(66471)
- ► Δεκεμβρίου (5242)
- ► Σεπτεμβρίου (5478)
- ► Φεβρουαρίου (4835)
- ► Ιανουαρίου (5592)
-
▼
2017
(44259)
-
▼
Δεκεμβρίου
(5110)
-
▼
Δεκ 23
(36)
- Table of Contents
- Editorial Board
- Masthead
- In this Issue
- Acknowledgment of Reviewers
- Surgical Treatment with Locoregional Flap for the ...
- Evaluation of afferent pain pathways in adrenomyel...
- Sleep patterns associated with the severity of imp...
- Automatic bad channel detection in intracranial el...
- Can clinical neurophysiology assist in patient sel...
- Neurophysiological correlates of word processing d...
- Abnormal cortical brain integration of somatosenso...
- Promoting LGBTQ Inclusivity in Palliative Care
- Rapid and Simultaneous Determination of the Iodine...
- Magnetic drug targeting simulations in blood flows...
- Volume Increases and Shared Decision-making in Joi...
- Wild type Kirsten rat sarcoma is a novel microRNA-...
- Melt Electrospinning Writing of Three-dimensional ...
- Plant Promoter Analysis: Identification and Charac...
- Probiotic strain Stenotrophomonas acidaminiphila B...
- Homologous recombination deficiency (HRD) status p...
- The Gasdermin-D pore acts as a conduit for IL-1β s...
- No significant impact of response to prior androge...
- Arthrogryposis and pterygia as lethal end manifest...
- Laribacter hongkongensis: clinical presentation, e...
- Infectious spondylodiscitis: 5-year analysis of a ...
- Sex Differences in Diagnoses, Treatment and Outcom...
- Genome profile in a extremely rare case of pulmona...
- Some chemotherapeutics-treated colon cancer cells ...
- Lymphatic vessel involvement is predictive for lym...
- Visual outcomes, efficacy, and surgical complicati...
- Cancers, Vol. 10, Pages 3: Lipid Metabolism and Li...
- Impact of homologous recombination deficiency biom...
- Safety of an anti-PD-1 immune checkpoint inhibitor...
- CNS response to osimertinib in patients with T790M...
- Insulinoma-associated Protein 1 (INSM1) Differenti...
-
▼
Δεκ 23
(36)
- ► Σεπτεμβρίου (5105)
-
▼
Δεκεμβρίου
(5110)
-
►
2016
(7467)
- ► Δεκεμβρίου (514)
- ► Σεπτεμβρίου (1038)
- ► Φεβρουαρίου (793)
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017
Neurophysiological correlates of word processing deficits in isolated reading and isolated spelling disorders
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Αλέξανδρος Γ. Σφακιανάκης Medicine by Alexandros G. Sfakianakis,Anapafseos 5 Agios Nikolaos 72100 Crete Greece,00302841026182,0030693260717...
-
heory of COVID-19 pathogenesis Publication date: November 2020Source: Medical Hypotheses, Volume 144Author(s): Yuichiro J. Suzuki ScienceD...
-
https://ift.tt/2MQ8Ai8
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.